Usługi
Inwestycje międzynarodowe
» nawiązywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
» analiza możliwości konkurowania na zagranicznych rynkach
» zakładanie przedstawicielstw i spółek w Polsce i za granicą
-
W związku z rozwojem rynku międzynarodowego oferujemy doradztwo m.in. w następujących sferach:
- zakładanie przedstawicielstw firm zagranicznych w Polsce
- zakładanie przedstawicielstw polskich spółek za granicą
- zakładanie spółek z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce
- zakładanie spółek za granicą
- zakładanie spółek europejskich
Business and Competitive Intelligence
» analizy rynkowe
» analizy sektorowe
» analizy przedsiębiorstw
-
Oferujemy m.in.:
- due diligence
- audyty prawno-majtkowe
- audyty ekonomiczno-finansowe
- ocenę jakości organizacji przedsiębiorstwa
- analizy wydajności i efektywności
- analizy możliwych opcji rozwojowych
Pozostałe usługi
» audyty
-
Wykonujemy m.in.:
- audyty przedstransakcyjne
- audyty przedprwatyzacyjne
- audyty przedrestrukturyzacyjne
- audyty rachunkowe
» wyceny spółek i przedsiębiorstw
-
Nasze usługi obejmują wykonywanie wycen podmiotów gospodarczych zarówno dla potrzeb większych przedsięwzięć, takich jak fuzje czy przyjęcia, jak i wyceny samodzielne. Wyceny przeprowadzane są różnego rodzaju metodami, w tym:
- metodami dochodowymi (zdyskontowanych przyszłych przepływów pieniężnych - DCF, cenowo-porównawcza itp.)
- metodami majątkowymi (aktywów netto, skorygowanych aktywów netto, odtworzeniową, likwidacyjną itp.)
- metodami mieszanymi (niemiecka, szwajcarska, stuttgarcka itp.)
- metodami mnożnikowymi (np. mnożnika zysku)
» wyceny poszczególnych składników materialnych i niematerialnych
-
Wykonujemy m.in.:
- wyceny poszczególnych ruchomości i nieruchomości
- wyceny składników niematerialnych (np. znaków towarowych)
» warsztaty i szkolenia zamknięte
- Specjalizujemy się w warsztatach i szkoleniach zamkniętych. Z pełnym lub częściowym oderwaniem od pracy.
- Tematyka zajęć dopasowywana jest do specyfiki działalności Klienta, dlatego też przed szkoleniem zapoznajemy się gruntowanie z działalnością Klienta i jego oczekiwaniami dotyczącymi tematyki szkolenia.
- Prymat praktyki nad teorią.
- Przykładowe szkolenia:
- skuteczne zarządzanie projektem - ujęcie procesowe i komunikacyjne
- praktyczne aspekty wyceny przedsiębiorstw i projektów
- ocena projektów inwestycyjnych
- zarządzenie wartością przedsiębiorstwa